نقد و بررسیHomefront ۲۰۱۱
نوشته شده توسط : mahdi k

;Homefrontنامی که شاید برای بعضی گیمر ها آشنا باشد.بازی که از طرف THQ وارد بازار شد.کمپانی سازنده ی MAFIA II بازی فوق العاده و محبوب گیمر ها..سری بازی هایی که جنگ های جهانی را از زوایایی مختلف مرور میکردند.کشتار هایی نه چندان خوش آیند و مخرب.ولی حال THQ پا فرا تر گذاشته و جنگ های مدرن را به نمایش میگذارد.نسخه ی PC این بازی حاوی 2DVD  است.ظاهر این بازی شباهت زیادی به سری بازی های CALL OF DUTY MD1 ,2  و MEDAL OF HONOR 2010 دارد.اما ببینیم ذاتا نیز این چنین است>؟

ماجرا از جدایی سازی مجدد روسیه آغاز می شود که در نهایت به یک جنگ بزرگ منتهی شده و در این میان آمریکا هم مورد هجوم تروریست ها قرار گرفته است. شاید فکر کنید که باز هم با یک عنوان تیراندازی نظامی روبرو هستیم که در کتاب های تام کلنسی (Tom Clancy) زیاد به چشم خورده اند. داستانی که منتهی به اسلحه به دست گرفتن یک وطن پرست برای نجات سرزمین مادری می شود. در یکی از نمایش ها، پس از اینکه تیراندازی به پایان رسید، مردی مرموز که تا به امروز او را با نام تائه (Tae) می شناختیم پا به میدان می گذارد. THQ به تازگی نام کامل او را تائه کیم (Tae Kim) اعلام کرده است. وی کسی است که سابقه زیادی در ارتش داشته و یکی از ماموران اجرایی در CIA بوده که قرار است در طول ساخت بازی به داستان و پیش زمینه های آن کمک کند. او قرار است به ما توضیح دهد که چرا کره شمالی در این بازی به آمریکا حمله کرده است.حداقل در ظاهر آن ها موفق به این کار شده اند که چیزی شبیه به Call of Duty خلق کنند. ولی آیا در باطن هم این چنین است؟ چیزی که تا بحال نشان داده شده، دقیقا بیانگر چگونگی انجام بازی نیست، ولی قرار است گیم پلی خیلی گسترده ای را در پیش رو داشته باشیم.اگر بازی های دیگری برای مقایسه می خواهید Metro 2033 از همین شرکت (THQ) را با Half-Life 2 در نظر بگیرید. Homefront سعی دارد یک دنیای نابود شده و پر از جنگ را به تصویر بکشد. طوری که محیط، داستان را روایت کند. باغ های ویران شده و ساختمان های از هم پاشیده، بیانگر تباهی و دنیای جنگ زده آن است. آمریکا سقوط کرده و هیچ ارتش و قدرت نظامی وجود ندارد و جماعت زیادی برای مقابله با ارتش کره شمالی نیست.

درون این بازی شباهت چندانی به سری CALL OF DUTY ندارد و همراه مشکلات زیادی است.بدون شک بیش از نیمی از گیمر های جهان نسخه ی کپی بازی را خریداری میکنند.کرک بازی هم چندان کار ساز نیست.کرک را باید چند بار کپی کنید تا جواب دهد.اگرهم بازی را کرک نکنید.هنگامی که در مرحله ی اول قصد خروج از اتوبوس را دارید نمیتوانید از آن خارج شوید.در حالی که در سری CALL OF DUTY این چنین نیست گرچه نسخه ی BLACK OPS این سری مشکلات بسیاری داشته است.گذشته از این حرف ها میزان مهمات در این بازی بسیار محدود است و دائما باید اسلحه ی خود را عوض کنید.اما تنوع اسلحه ها زیاد است.

گرافیک بازی نیز هر چه قدر سیستم سطح بالایی داسته باشید همراه پرش هایی است.پرش ها و هنگ کردن هایی که بیش از ده ثانیه طول میکشد و موجب آزرده شدن گیمر میشود.ولی گرافیک بازی خوب است و در سطح خوبی قرار دارد.
ولی به جزئیات دقت نشده.هنگامی که شما به خودرو شکلیک میکنید .جای گلوله باقی نمیماند و فلز کمی به داخل فرو میرود.در حالی که اگر به خودرو ی واقعی شلیک کنیم.ورقه ی آلومنیومی سوراخ میشود و آن طرف ورقه دیده میشود.چنین پارا متر هایی امتیاز بازی را کاسته و موجب عدم موفقیت بازی میشود.در حالی که شرکت سازنده ادعا دارد که بازی بهتر از CALL OF DUTY است.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4 Ghz / AMD Athlon 64 X2 5600+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 10 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 7900 / ATI Radeon X1900
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista/7
Processor: Intel Core 2 Quad @ 2.0 GHz / AMD Phenom II X4 @ 2.2 GHz
Memory: 3 Gb
Hard Drive: 10 Gb free
Video Memory: 512 Mb
Video Card: nVidia GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD 4850
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 10

تصاویری از محیط بازی:

homefront 01 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront homefront 02 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront

homefront 03 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront homefront 04 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront

homefront 05 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront homefront 06 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront

persian081m.loxblog.comHomefront DVDcover small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront




:: موضوعات مرتبط: نقد و بررسی بازی های روز , ,
:: برچسب‌ها: Homefront , نقد و بررسی , نقد و بررسی Homefront , نقد و بررسی , بازی فوق العادهمحبوب گیمر ها , بازی زیبا Homefront , نفد و بررسی بازی Homefront , دنیا بازیHomefront , Homefront , بازیHomefront , نقد Homefront , بازی زیبا Homefront و مشکلات در بازی Homefront , کرک بازی Homefront , , زیبا ترین بازی ها , هرچی دلت بخواد اینجا هست , بازی زیبا Homefront , نفد و بررسی بازی Homefront ,
:: بازدید از این مطلب : 1017
|
امتیاز مطلب : 155
|
تعداد امتیازدهندگان : 46
|
مجموع امتیاز : 46
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: